tirsdag 8. mai 2012

Rastløshet

- og slapphet er ord som beskriver formen i dag. Kan love at det er en dårlig kombinasjon. Det betyr at jeg ønsker forandring, men at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Etter råd fra mannen skal jeg til en viss grad forsøke å holde meg til et prosjekt om gangen. Det neste som skjer innendørs er at trappen skal bli "ny". Den skal pusses ned, oljes og males, men det krever rett og slett helg. Er ikke så godt å ha en liten tass tråkkende rundt i huset mens man pusser trapp. Og så bråker det litt for mye som kveldsaktivitet når rommet hans er i toppen av trappen. Men til helga kanskje??
Kvelden får brukes til noen av de mange evigvarende oppgaver, nemlig husarbeid.

Lysraden på bildet er fra Thailand. Syntes de er så fine. Tenker de kommer til å egne seg bra som belysning på uteplassen på en fin sommerkveld. Aaaah....







Ingeborg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar