fredag 11. mai 2012

Skjulte skatter

I dag har jeg og småen begynt å rive ned gammel brystpanel og holder på å klargjøre gangen vår til oppussing. Gangen var lyserosa malt strie og hvitt brystpanel, typisk pusset opp for maaaaaange år siden. Da vi rev ned brystpanelet fant vi den orginale tapeten, som sikkert kunne passet inn i mange hjem i dag. Skikkelig kul!






Trappen vår har blitt grunnet, og ser allerede mye bedre ut. Jeg elsker slike prosjekter og håper bare at gangen er ferdig like fort som jeg håper...   (Selv om erfaringer viser at det aldri går helt etter planen.)



  
 Ingeborg



2 kommentarer:

  1. WHY!?!? Hvorfor beholdt du ikke den episke tapeten? Ellers må jeg innrømme at det ble pent likevel...

    SvarSlett
  2. Retrotapeten var kun under brystpanelet, resten var malt lyserosa. Jeg likte den bedre umalt, men tenker ikke at gangen vår skal bli så "sprek". Kanskje jeg likevel må ta vare på deler av den som et minne?

    SvarSlett