torsdag 28. juni 2012

På hylla

Da vi var på visning i huset vårt var det noen småting jeg som gjorde at jeg falt pladask! En skulle gjerne tro at det var et luksuriøst bad eller noe lignende, men neida (de som har sett badet vårt vet at det ikke stemmer). En av småtingene som fanget meg var to gamle STORE syltetøyglass. Jeg jublet stille for meg selv da de stod igjen i huset når vi overtok.



Etter å ha skrapt/vasket vekk de gamle aprikos-etikettene, malt lokkene og festet merkelapper med dymoen i hyssing syntes jeg de ble et gledelig syn på vaskerommet. Det er  jo mye mer praktisk å bruke en skje til å dosere vaskemiddelet, mindre søl når en slipper å helle. Dymoen er forresten en slager på resten av vaskerommet også. Godt å ha en når en elsker system og orden!

 
Ingeborg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar