lørdag 23. mars 2013

Påske

Påskepynten har allerede kommet på plass i hjemmet vårt, etter en uke hjemme med en småsyk liten pjokk. Han ble helt gira da jeg fant frem kassen med påskepynt, så da var det ingen vei tilbake.  Jeg er faktisk veldig glad i påskepynt. Det er noe med alle de søte eggene, prikkene, hønene, påskeliljene og alle fargene som gjør at påsken er en favoritt. Kanskje fordi jeg ikke bruker så mye farge i interiøret i hverdagen?





Gult, grønt og lilla er påskefarger for meg og jeg syntes de passer så godt sammen. I år har det vært lett å få tak i duse gule lys, noe jeg har pleid å lete etter hvert år. Jeg vil at påskepynten skal være enkel, men samtidig gøy for småen. Jeg har hatt påskeverksted med han denne uken og laget forskjellige påskelykter, men tror vi må få til enda et og lage noen påsketipper. De er nemlig småens favorittpynt og han liker så godt å leke med de (to tipper mangler fortsatt øyne etter fjoråret påskelek). God påske alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar