fredag 7. juni 2013

Hobbykroken

I lang tid har vi til min store fortvilelse hatt kaos i hobbysakene. Jeg lagde til en midlertidig hobbykrok i kjelleren en stund etter vi flyttet inn, men i og med at kjellerstuen ikke er i bruk og ikke er oppusset, ble det bare til at hobbysakene ble hentet opp og brukt på kjøkkenet. Derfra ble de stuet ned i hobbykasser og gjemt bort i kjøkkenskapet.







Nå har jeg fått systematisert alt av hobbyutstyr i en kommode på gjesterommet og laget til en kontorkrok. Dette er ikke en arbeidsstasjon hvor jeg ser for meg at jeg tar frem symaskinen og slikt. Likevel er det nok plass til at jeg kan lage et bursdagskort, bruke printer og ikke minst finne frem til det jeg trenger uten å måtte lete i kasser. Alt har fast plass, lett tilgjengelig. System og orden = sjelero!


1 kommentar:

  1. Så søt hobbyrkrok, Jeg har samme problemet... Min krok blir ved skattholdet i stuen når vi får flyttet inn i huset om 2 uker :D
    Likte løsningen din med den smale arbeidsplassen og beholderne til diverse hobbyrier.

    SvarSlett