onsdag 31. juli 2013

Nattlys

Jeg ble for litt siden akutt lei nattbordlampene våre og måtte ha de ut umiddelbart. Jeg har egentlig i alle år vært glad i papirlampene fra Ikea, og syntes at det var deilig med det duse lyset de gav. Inntil for en stund siden. Akutt lei! Men samtidig har jeg ikke funnet akkurat de nattbordlampene jeg vil ha. Jeg vurderte en enkel hengende lyspære på hver siden, men fant ut at det ble heller upraktisk med tanke på å enkelt skulle slå lyset av og på...




Løsningen ble billige vegglamper fra Ikea. Jeg liker at det sorte bryter litt i alt det hvite og grå på soverommet vårt. En ekstra lampe har også fått plass her inne. Jeg har funnet ut at jeg liker at det ikke er symmetri når man ser på nattbordene, utrolig nok! Forandringen er jeg fornøyd med, men jeg må fortsette å lete etter de nattbordlysene jeg vil ha.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar