mandag 21. oktober 2013

Liftgardiner

På kjøkkenet har vi hatt liftgardiner med knytebånd. Vi har kjøkkenbordet inntil det ene vinduet og det er ikke så kjekt å bli blendet av solen når man sitter ved bordet. Derfor har jeg vært på utkikk etter nye liftgardiner som enkelt kan heises opp og ned.
Jeg liker godt når liftgardinene passer inni vindusrammen, og derfor har det vært vanskelig å finne de rette målene til våre vinduer. På Dekoria fant jeg noen enkle, lette, hvite liftgardiner og de syr gardiner etter mål.





Hvite gardiner ved et kjøkkenbord eller kjøkken generelt kan gjerne være litt upraktisk med små barn i hus, men disse er helt geniale. De er festet med borrelås øverst, stengene i gardinen kan taes ut og snorene som heiser gardinen er lett å tre av slik at gardinene kan vaskes, i maskinen (oh joy!!).



Innlegg i samarbeid med Dekoria.

1 kommentar:

  1. Så fine gardiner! Vi har med knytebånd, og ser at jeg av og til skulle hatt de opp eller ned - kanskje jeg skal ta meg en titt der du har funnet dine :) Takk for tipset!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett