lørdag 12. oktober 2013

Lillebrors krok

Vi har ikke laget til noe barnerom til lillebror enda. Han sover på soverommet vårt og har bare fått en liten krok til sengen sin. Ikke det at han krever noe mer enda heller. Jeg koser meg med å gjøre denne delen av rommet til hans lille krok.




Aftenbønnen i ramme, bamsen, skiltet og den lille sekken er noen av de mange gaver han har fått sålangt i livet. Den fine fargerike uroen har han arvet etter storebror. Jeg er på utkikk etter en kommode eller hylle hvor jeg plassere resten av tingene hans. Begynner så smått å glede meg til å lage til enda et gutterom, selv om det er en stund frem i tid.
Takk så mye for fine kommentarer på innlegget om peisen vår. God helg!



2 kommentarer:

  1. For en koselig krork :o)
    Og så heldig dere er som har plass til det ;o)
    Vi må ha sengen til lillemor inntil enden av sengen vår. Ikke plass inntil en eneste vegg. Har himmel på sengen da, så det blir ltt lunt for henne :o)
    Kjenner jeg gleder meg veldig til å lage jenterom, men det blir nok ikke før om ett års tid.
    Alltid kjekt å ha noe å glede seg til... ikke sant?!! ;o)
    Riktig god helg til deg :o)
    Klem Susanne

    SvarSlett
  2. Så fint du har gjort det :)
    her skinner sola i dag - håper den gjør det hos deg også! Ha en flott lørdag :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett