onsdag 8. januar 2014

På kjøkkenet

Kjøkkenet er et av de rommene her i huset hvor jeg drømmer om forandring. Jeg ønsker meg en kjøkkenøyløsning som gir plass til mange hjelpere rundt samme disk. Og jeg gleder meg til å engang få en stekeovn opp i høyden. Storebror er glad i å hjelpe til med å lage mat, så ønske om en god stor disk kom etterhvert. Det fine med å bo i et hjem som til stadighet blir pusset opp, er at vi får tid til å planlegge litt i takt med behovene.


Kjøkkenet jeg ønsker meg er allerede tegnet. Mens vi venter på at sparekontoen fylles opp er det greit å gjøre små enkle ting... som å male kjøkkenbordet. Litt forandring er hjelper litt (for en rastløs sjel som meg)! Med dette bildet detar jeg i NIB sin utfordring denne måneden.



1 kommentar:

  1. Koselig kjøkken :))

    Ha en fin Torsdag,
    Klemmer fra Jatte!

    Ps, har en give away inne hos meg, du er ♥-velkommen til og delta :)

    SvarSlett