torsdag 6. februar 2014

Utstilling

I stuen har vi laget til hyller inni veggen der hvor adventskalenderen hang. Mannen var egentlig lite villig til å hjelpe meg å flytte skapet som skjulte "vinduet" i stuen. Han mente at jeg bare kom til å irritere meg over at ikke veggen var hel. Men jeg sa jeg hadde en plan, og nå er planen min gjennomført. Mannen er lettet over at jeg ikke maser (mer enn vanlig) om at jeg ønsker meg glatte vegger i stuen, til tross for det synlige vinduet (eller innfelte vegghyllen som vi nå kan kalle det).




Nå har vi fått flere steder i stuen å plassere fine ting som fortjener en utstillingsplass. Vi satt bare inn to hylleplater, slik at det ikke blir for mye nips. Med ulike avstander på hylleplatene blir det flere muligheter til å variere det som skal få pynte opp. Også går det an å plassere levende lys der.  Noen ganger er det litt gøy å ha et gammelt hus. Terskelen for å teste ut en idè blir mye lavere og denne gangen sier jeg meg fornøyd. Hyller inni veggen er kanskje noe vi må få til i stuen når veggene engang blir nye og glatte.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar