onsdag 5. mars 2014

Myk lin

Jeg tror alle liker å legge seg nydusjet i nyvasket sengetøy. Jeg er blitt enda mer glad i det etter at vi har fått sengetøy i lin. Det er så deilig og mykt. Etter at vi fikk flere sett bruker jeg ikke annet. Min mor advarte mot at det ble mye jobb med stryking, men jeg dropper den biten og liker godt det litt rufsete utseende det får da. Sart stoff som samtidig er rufsete kan jeg like.



Sengegavlen er den gamle hoveddøren til hytten, som opprinnelig var i en deilig blåfarge. Jeg liker soverommet best på når jeg føler at det er friskt, luftig og ryddig (selv om det er ganske sjelden siden mannen tror gulvet er et klesskap). Dette er mitt bidrag i NIB sin soveromsutfordring denne måneden, se her for inspirasjon til soverommet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar