tirsdag 8. april 2014

Bilder

Jeg syntes det kan være vanskelig å finne noe å henge på veggene, ihvertfall visst det skal være noe annet enn bilder av barna og familien. Det er lett å dekorere hele huset med bilder av de nærmeste, utfordringen er kanskje å begrense seg. Men bilder av de man er glad i er helt nødvendig i et hjem. I trappegangen har jeg laget en bildevegg med brudebilder av søsken og babybilder av nieser og nevøer. Planen med denne bildeveggen er at den skal kunne vokse, har derfor valgt å henge opp bilder i ulike størrelser og med ulike avstander.






På soverommet vårt er bildene litt mer personlige, kjærestebilder både fra ungdomstiden og da vi ventet vårt første barn, bilder av barna våre og oss. Det siste nye på veggen er plakaten 1+1=4. Har hatt en tom ramme hengende over kommoden til lillebror en stund nå, men i helgen fikk jeg endelig gjennomført planen min med å lage en egen plakat. Og akkurat det "regnestykket" passer veldig bra på soverommet syntes jeg. Dette er mitt bidrag i NIB-utfordringen denne måneden som handler om foto i interiøret.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar