fredag 25. juli 2014

Dristig

Noen ganger ser jeg ting hos andre som jeg virkelig liker. Ofte er det innspill av sterke farger som inspirerer meg. Jeg er rimelig dårlig til å bruke farger, og det som faller i smak hos meg ligger nok ofte på en ganske nøytral fargeskala. Men her for noen uker siden var jeg så dristig at jeg kjøpte en flott, hvit veggklokke med ORANGE visere. Aller helst skulle den vært helt hvit, tenkte jeg. Men det var den siste som var igjen OG den var på salg. Så jeg slo til, og tenkte samtidig at jeg burde jo bli bedre til å bruke farger.


Vel hjemme hang jeg opp klokken. Og det gikk i underkant av ti minutter før jeg måtte ta den ned og forvandle den. Fra orange til svarte visere. Og så kunne jeg puste rolig igjen... Ikke så god på farger altså. Men grønt og lilla er farger som jeg til stadighet tillater. En vase i herlig grønnfarge med lilla blomster oppi. Joda, det er jo farger det også! Bare ikke knall orange. God fredagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar