torsdag 30. april 2015

Nytt kjøkken

Kjøkkenet vårt er nesten helt ferdig oppusset og det er såååå deilig med et nytt kjøkken. Jeg gleder meg over de glatte nye overflatene, romslige skuffer og ikke minst den følelsen av et nytt lyst rom. På bildene kan man se at sokkelene mangler, ellers er denne delen av kjøkkenet ganske så ferdig. Men de siste justeringer og selve ferdigstillingen av prosjekt kjøkken har måttet vike for en kjedelig kloakklekkasje (heldigvis utendørs). Rommet med den grågrønne veggen er husets nye favorittrom og det er så kjekt å bruke et rommet som jeg har drømt om i lang tid. Disken mot spiseplassen er kanskje det jeg er mest fornøyd med. Her er det plass til at barna kan hjelpe til med matlaging uten at krakker eller stoler blokkerer kjøkkenskuffene.






Siden vi ikke har overskap ville vi ha en hylle, slik at det ikke bare ble tomme vegger. Og så er det jo både praktisk og greit å kunne bytte ut hva som står fremme på kjøkkenet. Jeg gleder meg til å vise noen før/etter bilder, men først må det bli helt ferdig da. Ha en fin langhelg!



4 kommentarer:

  1. Herlig! Kjempelekkert kjøkken! Også så fint med den grå veggen som en kontrast til alt det hvite. Vi har lignende kjøkken - og klinte jommen til med en orange vegg som kontrast forleden. Snakk om å bevege seg ut av komfortsonen gitt, hoho. Så herlig et hjem du har. Skjønner at jeg må titte innom her mye oftere. Likte også bildet ditt i hjemmekontor- utfordringen til NIB :-) Tvi tvi og lykke til. Klem fra Beate

    SvarSlett
  2. Hei!
    Hva heter fargen/nummeret på den grågrønne veggen på kjøkkenet? Veldig fin:-)

    Hilsen Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Den heter Balanse og er fra Jotun. Opprinnelig er den helt matt, men vi har litt glans i malingen siden vi har vask ved den veggen. Vi er fortsatt veldig fornøyd med fargen, så den kan anbefales.

      Slett
  3. Hei! Så flott! Vi har faktisk også valgt balanse fra jotun på kjøkkenveggen, veldig fin farge! Lurer veldig på hvordan det har gått å ikke ha noe annet enn malt vegg over vask og stekesone, har veggen holdt seg fin? Vi har valgt jotun wonderwall.

    SvarSlett