fredag 21. august 2015

Hele familien!

Hverdagen er her igjen, og vi nærmer oss allerede slutten på august måned. Det har skjedd en hel del i huset i løpet av de siste ukene, men jeg finner lite tid til å knipse bilder og blogge. (Hurra for sommervær!) Men det kommer vel etterhvert (?!). Jeg håper ihvertfall det, for jeg finner mye glede i å blogge. Noe av det jeg har klart å knipse et raskt bilde av er det siste kunstverket til storebror. Han er ikke så ivrig på å sette seg ned og tegne, men han kan når han vil. For noen dager siden fikk han i oppdrag å tegne hele familien, og kunstverket er foreviget på en pute i sofakroken. 


Han syntes (selvfølgelig) det er gøy når han får utstillingsplass og masse positiv oppmerksomhet på det han gjør. Familieputen er han ganske stolt over! Noe jeg syntes han har all grunn til å være. Det skjer noe med hele stuen når sofaen blir pyntet opp med en så personlig og unik pute. 
Rent praktisk er puteprosjektet et samarbeid. Han har tegnet tegningen og jeg har lagt tegningen inni et ferdigsydd putetrekk og kopiert den over med tekstilmaling. Ellers hadde vi risikert å kun fått plass til et familiemedlem per pute. Da han var tre år lagde vi også en menneskepute og for ikke så lenge siden laget han prikkepute. Genialt med litt spesielle puter, som en med putedilla aldri går lei!
God helg alle sammen!


1 kommentar: