fredag 30. oktober 2015

Det skjøre

For to helger siden var jeg en tur innom på interiør-og-boligmessen i Grieghallen. Jeg hadde med meg husets storebror og lillesøster. Utrolig nok ble det en koselig opplevelse. Storebror var fornøyd med "treavdelingen" hvor han fikk sitte og spikke sammen med mange andre. Ellers var det både god mat og masse kjekt å se på. Lillesøster sov under nesten hele besøket. Dermed var alt lagt til rette for å bli inspirert og kanskje gjøre noen kupp.



Det fineste vi fikk med oss hjem var denne nydelige håndlagde telysholderen. Laget i tynn skjør porselen av Tonje. Helt perfekt i høstmørket. Betongfatet den står på, er et resultat av mye støping i høst. Jeg og barna har som oftest ikke vært hjemme mens mannen og svigerfar har støpt. Men har likevel klart å få til noen få hjemmelagde betonggjenstander. Lysfatet er støpt i bunnen av en plastbalje som var smurt inn med olje. Enkelt og greit- made by two men! God helg alle sammen!



1 kommentar:

  1. Den er så fin den lykten! ♡
    Tonje lager de herligste saker - ønsker meg en slik lykt jeg og:)

    SvarSlett