tirsdag 16. februar 2016

Ukjent

Noen ganger kan man bli umiddelbart betatt av en gjenstand, litt småforelsket. Jeg hadde det sånn da jeg var i en bruktbutikk for litt siden og kom over et lite serveringsbrett i tre. Så fint! 35 kr og så var det mitt. Helt fra jeg fikk øye på det, så jeg det for meg på kjøkkendisken med krydder oppå. Nå står det her. For et kupp!



Det er noe med spesielt med sånne ting som man ikke vet noe om. Jeg liker det at jeg ikke vet noe om hvor det er fra eller hvor gammelt det er. Det er så lett å bli påvirket av det som er "in", og sånn vil det nok alltid være. For min del føler jeg at det blir litt mer balanse når jeg kan kombinere hjemmelaget, nytt, ukjent, gammelt og feks. den omtalte Omaggio vasen (som jeg også både eier og er fan av). Det som er viktig for å være fornøyd med hjemmet er vel å omgi seg med ting du virkelig faller for, som et ukjent serveringsbrett til 35 kr! ......i kombinasjon med noen friske urter da!






1 kommentar: