torsdag 18. oktober 2012

Comeback

I en ganske ganske lang periode var det lite svart å finne i hjemmet mitt( eh...VÅRT ja). Man kan si at jeg gikk fra en ren svart/hvitt-periode til en jeghaterattv`nersvartfordetpasserikkeinn-periode...
Jeg husker at jeg lurte på om jeg skulle kaste alle svarte rammer og spraye alle lysestakene, men jeg ante at jeg ville angre. 
For et år siden begynte så smått det svarte å komme tilbake, da i form av en midlertidlig bildevegg i gangen før den ble pusset opp. Men jammen likte jeg den godt, og siden har noen svarte detaljer fått komme tilbake i hjemmet, litt etter litt. 


 
 
Det var vel kanskje egentlig en lettelse... for jeg MÅ ha kontraster! Nå har til og med svarte lysestaker kommet tilbake, MIDT i stuen. Bra comeback!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar