tirsdag 30. oktober 2012

Ferdigstille

Jeg elsker nye prosjekter, og jeg hopper gjerne på et nytt før det forrige er helt ferdig. Når jeg har sett forandringen er jeg ofte ganske fornøyd... Det er ikke det at jeg ikke liker å få ting ferdig, men ofte hender det feks. at jeg går tom for maling, maskeringstape eller andre ting/detaljer som trengs for å ferdigstille prosjektet.


Den siste tiden har jeg brukt på de småtingene som gjør at forskjellige prosjekter ikke har blitt ferdig. Og jammen begynner det ikke å bli ferdig rundt om. Vindfanget feks. har nå endelig fått det siste malingsstrøket på diverse lister. Og DER var rommet ferdig, for nå...
(Hagebenken skal jo ikke stå der. Det var litt sånn impuls-forandring siden den måtte innendørs for vinteren).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar