onsdag 3. oktober 2012

Litt hvitt

Når man kjøper seg et gammelt hus UTEN masse midler til oppussing blir det til at man tar litt etter litt og må lære seg til å leve med at en del ting ikke er akkurat slik som man gjerne ønsker.Jeg syntes at jeg har blitt god på det! 
Men enkelte ting er bare såååå irriterende at det ikke kan vente... og da er det godt at litt hvitmaling kan gjøre underverker.


Gulvlistene i stuen har nemlig blitt hvite. Endelig! Er ikke alltid så mye som skal til. Her kan du se hvordan den ene kroken i stuen så ut så ut før, og nå...

Litt sjelero får jeg ihvertfall når sånne ting blir gjort! Nå kan jeg for eksempel konsentrere meg om å drømme om den flotte peisen jeg skulle ønske vi hadde i stua vår. Eller kanskje retro-oven vår hadde blitt bedre visst??!? .... hmmm...





1 kommentar:

  1. ja, folk flest får ikke drømme huset på under ett år. det skaper man etter hvert som årene går ;-) en ting av gangen!!
    syns det gjorde susen med hvite lister! syns du har ett koselig hjem!
    klem

    SvarSlett