mandag 22. oktober 2012

Måtte bare...

Jeg er glad i lyse rom.
Jeg liker godt varme bad.
Jeg syntes det er deilig med god plass.
På badet vårt var det kun et av disse punktene som jeg kunne si meg fornøyd med, det er nemlig varmt og godt. Men det var FØR helgen. Etter helgen kan jeg med stor glede fortelle at det nå også er et lyst rom.

 
Etter å ha hatt et lyseblått bad i snart et år var det rett og slett nok. Har vi renovert badet på en helg tenker du kanskje? Eh...nei... Totalrenovering av badet er en plan for fremtiden, forhåpentligvis i løpet av det neste året. Uansett, jeg klarte ikke lenger vente på å komme inn på et lyst varmt bad, så jeg gjorde det jeg som oftest gjør: malte!
  
 
Å male et bad er vel ikke akkurat noe ekspertene vil anbefale, men det går an. Og ihvertfall når det er med en renoveringsplan om ikke så altfor lenge. Når det gjelder det siste punktet, det med plass har vi (les:mannen har gått med på) også en plan. Men det tar nok enda litt tid før den siste biten av "midlertidig oppussing- bad" er på plass.
Hadde vært gøy å vise frem hvordan badet så ut før, men dataen min med MASSE bilder på er ute av drift. Krysser fingerne for at bildene kan reddes! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar