torsdag 29. november 2012

Adventskalender

Jeg har alltid vært glad i hjemmelagde adventskalendere. Min mor har så lenge jeg kan huske laget kalender til meg og mine søsken. Hun gjør det faktisk fortsatt, selv om ingen av barna bor hjemme. Så vi får alltid åpne noen pakker hver på besøk i desember. Stas!


Jeg har for andre gang laget kalender til småen. I fjor forstod han ikke så mye, men han ble stort sett glad for småtingene inni pakkene. I år tror jeg det blir enda kjekkere for mor og far og følge med på reaksjonene. Nesten to og et halvt år og FULL i morsomme kommentarer og utsagn.



Inni kalenderpakkene er det litt forskjellig småting. Hobbysaker, småleker, rosinesker, kjøkkenutstyr, såpebobler og selvfølgelig litt snop. Utfordringen med å lage til kalender må nok være å begrense størrelsen på gavene. Men det kommer seg gjerne med årene.  Hjertet med krokene på kjøpte jeg på Nille i fjor og tallene er skrevet på med kritt. Da kan 1. desember bare komme!


1 kommentar:

  1. Åh så koselig av moren din da. Tradisjoner er gode å ha! :-)

    Tror Nille har den samme kalenderen iår også, og den er visstnok veldig populær. Den er jo kjempefin! :-)

    SvarSlett