søndag 4. november 2012

Nytt i stuen

Det begynner å nærme seg et år siden vi flyttet inn i huset vårt. Stuen ble ganske raskt pusset opp og det har ikke vært de store forandringene her inne siden det. Frem til fredag... DA ommøblerte vi! Stuen ble plutselig litt ny, virker større og mye koseligere.

 
Det er ikke alltid så mye som skal til. Sofaen står faktisk på akkurat samme plass, men spiseplass og tv-krok ble byttet om. Det resulterte i mye mer gulvplass.
 
 
Jeg har nemlig hele tiden irritert meg over at vi hadde et vindu over tven. Ble så "mye" på den veggen. Men i forbindelse med spisestuen passer vinduet bedre inn. Vinduet er i grusom blyglass og er derfor "tilsløret" med en hjemmelaget rullegardin med hyssing.


Lyset fra skyvedørene til vinterhagen og terassen passer  bedre i spisestuen enn som gjenskinn i tven.


Tavleveggen (døren-er-tettet-igjen-fra-en-side) ble egentlig litt greiere også, selv om jeg aller helst skulle ønske det bare var en glatt vegg der...

 
Forandring er for meg KOS. Dermed deltar jeg i NIB sin utfordring med disse bildene. Se flere fine bidrag her.
 
 

1 kommentar:

  1. så koselig du har det :-) gode farger som går igjen. lykke til i utfordringen.. mulig jeg må slenge meg med også ;-)
    ha en ny flott uke.
    Line

    SvarSlett