torsdag 3. januar 2013

Kaffe

Jeg har lenge tenkt på kaffemaskiner. Er det noe vi kommer til å bruke, eller blir den bare stående på disken? Sannheten er jo at både jeg og mannen som oftest foretrekker vanlig svart traktekaffe. Men det betyr jo ikke at vi ikke liker å kose oss med en lattè macchiato eller en mocca. Etter mye tenking og flere besøk hos en venninne med en fancy Nespresso maskin, fant jeg ut at jeg ønsket meg en lik. Og under juletreet stod det en slik til heldige meg.



Nå leker jeg cafe hjemme med mannen som prøvekanin og gjest. En ny og spennende kaffeverden har åpent seg. Noen moccabønner i bunnen av en kopp og steamet melk, blir til perfekt kakao til småen. Jeg tror denne kommer til å bli brukt mye jeg... Men moccamasteren må vi også ha. Ja takk, begge deler!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar