tirsdag 26. februar 2013

Perler

Jeg syntes det er gøy å pynte med hjemmelagde ting. Jeg har forsøkt å perle med småen noen ganger, selv om han kanskje er litt liten til å mestre det så bra alene ( er tross alt bare 2,5 år ).  Men vi har perlet litt sammen, og resultatene bærer gjerne litt preg av at en voksen har "styrt" leken. 


Kanskje ikke så barnslig preg med farger i allemulige tilfeldige mønstre, men likevel dekorativt etter min smak. Jeg ble inspirert av Silje som blant annet har pyntet en hermetikkboks med et perlet peacemerke og en klesklype. Så enkelt og kult!


Friske urter er så fint og dekorativt. Det gjør seg virkelig på kjøkkenet. Skulle bare ønske jeg hadde hatt litt grønnere fingre, slik at de hadde vært evigvarende. Men jeg holder en knapp på at jeg skal kunne klare å få til en dusk med gressløk i hagen...


3 kommentarer:

  1. Sånne har jeg og eldste laget og, henger på en grein her på kjøkkenet. Kjempe koseligt å pynte med tinge en har laget sammen da.... de blir jo sååå glade. :)

    Kjempe flotte bilder. :)

    Klems fra Diana.

    SvarSlett
  2. Dette husker jeg fra jeg var liten, men har liksom ingen god grunn til å kjøpe meg perler igjen, har jo tross alt ikke barn.. :P Men er jeg heldig kan det tenkes jeg kan finne igjen noe hos min bestemor.. tror jeg må lage meg noen stjernefigurer selv!
    dekorativt var det ihvertfall :)

    SvarSlett
    Svar
    1. De selger perler i små poser etter farger på lekebutikker, sånn visst du skal kjøpe det som hobbyutstyr. Er jo kjekt å ha og kan brukes til pynt på hjemmelagde kort ol. Så trenger ikke barn for å ha perler!

      Slett