tirsdag 19. mars 2013

Zalo og sånn

Ved kjøkkenvasken har vi en krok som er festet i overskapet, hvor kan vi henge opp oppvaskbørsten og kjøkkenkluten. For en stund siden strikket jeg kjøkkenkluter i bomull, og de fungerer faktisk veldig bra. Jeg liker de (faktisk!!!) bedre enn både mikrofiberkluter og de er mye finere å se på. 
 

Ofte er det vanskelig å kombinere praktiske løsninger med det estetiske. Som med Zaloflasken for eksempel. Det er jo veldig praktisk å ha den stående på disken, men flasken er ikke akkurat en designperle. Jeg har Zalo på en oljeflaske fra Åhlens og har pyntet den med dymo. Ideelt sett skulle den vært i frostet glass, men det har jeg ikke funnet noen sted.


Oppvaskbørsten er fra Søstrene Grene og den første jeg har funnet som er både fin og brukbar (men vi har likevel en Jordan i skapet). I dag er det deilig solskinn og jeg er hjemme med en småsyk pjokk. 


1 kommentar:

  1. Det var jo veldig mye finere enn en vanlig zaloflaske hvertfall! Jeg har puttet min ned i søppelskuffen, fonøyd med å ha den ute av syne :) Kanskje vi skulle tipse oppvask-lagerne om at de burde redesigne flaskene? ;) Fks sende det fine bildet ditt?
    ha en flott kveld!
    Ingrid

    SvarSlett