lørdag 19. oktober 2013

Babyshower

I løpet av uken som var arrangerte jeg sammen med flere venninner en babyshower/kosekveld for min svigerinne. Som guttemamma syntes jeg det er ekstra stas når jeg kan lage til jentetema, så jeg meldte meg frivillig til å ta meg av bleiekake og pynt. For å klare å overraske henne måtte vi troppe opp på døren, med ballonger på pinne, gaver, mat og stasj. Hun BLE overrasket og vi hadde en koselig jentekveld. Prosjekt: fullført og vellykket!


Prikker og hyssing er favoritter når jeg skal lage kort, pynt og lignende. Den nyeste dillen min på hobbyfronten er bølgepapp. For å ikke gjøre bleiekaken for sukkersøt klippet jeg opp strimler med bølgepapp og dekorerte med enten sløyfebånd eller prikkete hobbytape rundt hver etasje med bleier. Hermetikkbokser ble pyntet og brukt som lysholdere. Veldig enkelt og greit for å skape et gjennomgående tema når man ikke får dekket bordet på forhånd. Siden jeg har litt "tvangstanker" på matching var det mer knalle farger på muffinsformene, som gikk igjen i ballongene, men de glemte jeg å ta bilde av. Jeg tok kanskje litt av med jentepynting, men jeg ble så revet med når jeg endelig skulle pynte jentete. (Til vanlig er jeg veldig veldig glad i grønt, brunt og grått både til gutt OG jente). God helg!


1 kommentar:

  1. Så herlig å bli overrasket med en slik feiring! Nydelig pyntet i rosatoner!

    SvarSlett