tirsdag 1. oktober 2013

Barnedåp

På søndag ble lillebror døpt. En stor og høytidelig dag for oss som foreldre. Vi er så utrolig takknemlig og stolt over de fine guttene våre. Dåpsfesten holdt vi hjemme, noe som etter min mening gjorde dagen mer personlig og enda mer spesiell. Vi dekket langbord i stuen med ganske enkel pynt.



Vimpler som bordkort og over bordet, prikkete servietter knytt med hyssing, pom poms og noen av de fineste og mest sarte blomstene jeg vet om, brudeslør (sammen med noen fine lilla som jeg ikke aner hva heter). Jeg brukte bare blanke telysholdere slik at lysene lyste utover bordet, noe jeg syntes skaper god stemning. Og god stemning vil jeg absolutt si at det var. Tusen takk for en fin og minnerik dag!



2 kommentarer:

  1. Til lykke med vel overstått dåpsdag! :) Nydelig og delikat dekket bord. Flotte bordkort!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dåpsbarnet;)
    Nydelig og stilig bord du har dekket;) Vimplene var så fine.

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett