søndag 17. november 2013

Bokhylle

Jeg syntes det er utfordrende å finne plass og oppbevaring til stadig mer leker, ting og nips på barnerommet. Da gangen ble systematisert for en stund siden fjernet vi et garderobeskap fra barnerommet, og plasserte det i gangen. Det resulterte i litt mer plass på barnerommet. Småen er veldig glad i bøker og jeg har letet rundt i huset etter noe vi kan oppbevare bøkene i. Lave Billy bokhyller fungerte dårlig sammen med Expedithyllen som han allerede har på rommet. Det ble for mange store hvite møbler på et lite barnerom med skråtak. I dag har vi flyttet litt rundt på møbler og testet om eplekasser kunne fungere.


Jeg ble veldig fornøyd med den nye bokhyllen. Ommøbleringen førte til mer gulvplass, frigitt i expedithyllen og et bedre system i lekene. Resten av rommet skal jeg vise bilder av en dag når jeg har mulighet til å knipse litt bilder før alt dagslys forsvinner. God søndag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar