fredag 24. januar 2014

På et brett

På kjøkkendisken er det enkelte ting som er veldig greit å ha lett tilgjengelig. Da kan det fort virke ganske rotete. Jeg syntes det hjelper å samle tingene. Ved siden av komfyren har vi et lite serveringsbrett med ting som brukes ofte. Til bursdagen fikk jeg en ny fin krukke til noen av kjøkkenredskapene og er så fornøyd med det "nye" brettet. Friske urter er kanskje det fineste man kan ha på disken (skulle bare ønske de varte litt lenger, til tross for urtekrukker).


Denne helgen fortsetter vi med enda to bursdagsfeiringer. Hurra hurra hurra! God helg alle sammen!




2 kommentarer:

  1. Det var flott! Gratulerer med dagen(e) !
    Fin søndag til deg.

    SvarSlett
  2. Jeg har hatt mine urter i 3-4 måneder nå etter at jeg sluttet og fylle vann i eva solo pottene. Jeg vanner de hver 3 dag :)

    SvarSlett