tirsdag 29. april 2014

Grytekluter

Noen ganger ser jeg for meg ting jeg ønsker meg, uten at jeg egentlig vet at det finnes. Og derfor har jeg alltid mange planer om ting jeg skal lage. Da kan jeg jo få det omtrent slik jeg har sett det for meg. Det er bare dette med tid, å få tid til å kjøpe inn det som trengs og lage det jeg har tenkt på. I lang tid har jeg tenkt på grove strikkede grytekluter. Og jammen var det lettvint når jeg fant akkurat slike som jeg hadde sett for meg på den store fine "snopebutikken" Illums Bolighus.


Når gryteklutene henger fremme er det jo kjekt at de ser fine ut i tillegg til å faktisk være gode å bruke. Etter å ha hatt et midlertidig oppusset kjøkken i rundt to år kjenner jeg at jeg blir mer og mer gira på å få nytt kjøkken. Alle fine detaljer på kjøkkenet ville jo blitt enda flottere i det "nye kjøkkenet" som jeg også har et ganske klart bilde av i hodet mitt. Før den tid er det bare til å gjøre det beste ut av det vi har... Frem med pussepapir og olje! Benkeplaten trenger en shining...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar