onsdag 14. mai 2014

Leken lampe

For noen måneder siden ble storebror her i huset så god til å tegne artige ansikter og vi laget en pute av et kunstverk. Jeg syntes ansiktene var så stilige og fikk en ide om at han skulle få lage en egen lampe med kunstverk. Men etter at jeg hadde fått kjøpt inn papirlampen og et ansikt var tegnet på, nektet han å lage flere kule ansikter og planen gikk litt i vasken.




Men her om dagen fant jeg frem lampen igjen og nå var han igjen villig til å vise frem sine kunster. Det artige er at ansiktene har endret seg veldig på noen måneder. Nå har menneskene fått både pupiller, ører, taggete hår og streker som armer og bein (før var alt rundinger). Jeg digger den nye lampen hans, den er så artig og helt unik. Det blanke "lerrete" eller i dette tilfelle, lampeskjermen er fra Ikea og koster under en femtilapp. Billig, morro og personlig kunst syntes jeg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar