torsdag 28. august 2014

Inni vasen

Jeg tviholder fortsatt på sommerfølelsen, mens jeg vasker ulltøy og er hjemme med en syk liten pjokk (som akkurat har begynt i barnehage). Selv om vi er i slutten av august klarer jeg ikke helt gå over i høstmodus. Kakao med krem, lyng og strikketøyet får vente noen uker til... Jeg har fått litt dilla på å pynte med å ha blomster inni en glassvase. Det er fortsatt markblomster igjen ute i hagen og jeg nyter å fortsette med å plukke inn.

 
I dag er det 19 grader, strålende sol og markblomster på bordet. Det er jo sommer det. Fortsatt god sensommerkveld!



1 kommentar:

  1. Hehe, jeg har absolutt kommet i høstmodus. :) Men det er bra noen holder på sommeren fordi det er jo faktisk fortsatt sommer som du sier. ;)
    Kjempestilig å ha blomstene i vasen på den måten der!
    Ha en fin sommerkveld! ;)
    klem

    SvarSlett