fredag 12. desember 2014

Julehilsen

Årets julekort er ferdig! (Godt med alt som er gjort) Jeg er ikke så god på lange julebrev eller morsomme julekort, men jeg liker veldig godt å lage kortene selv. Eller pynte litt på de selv. I år har jeg kjøpt hvite kort med paspatur  som jeg har pyntet opp med litt washitape, et klistremerke som jeg har skrevet god jul på og et bilde av godguttene våre. Jeg pleier å fremkalle vanlige bilder og når jeg lager kort med bilde på. Jeg syntes det er litt sjarm med det som nå kanskje er gammeldag fotopapir og følelsen av å se på et bilde som får fingermerker om du tar på det osv.



Jeg liker også tanken bak det å skrive på kort for hånd. Selv om det igjen og igjen viser seg at det ikke blir plass til så mye på kortene da, og at det kanskje ikke blir så personlig som jeg skulle ønske. Men tanken syntes jeg er god, og tviholder på den litt til. (Tipper det går over etterhvert). Koser du deg med å lage julekort? Det er fortsatt hele 12 dager igjen til jul. Vi er halvveis i adventstiden. God helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar