mandag 1. juni 2015

Vakker ved

Juni er her allerede! Jeg sier allerede, for dagene går så utrolig fort for tiden. Jeg rekker på ingen måte over alt jeg gjerne skulle og har knapt nok registrert at det er egentlig er sommer. Vi holder innimellom på å rydde opp både her og der, for å klargjøre oss til solfylte sommerdager. I den anledning fant jeg en trebit jeg syntes var så flott oppi i en sekk med opptenningsved fra hytten. Herlig fargespill i treet, fin form og et perfekt utgangspunkt for en ny borddekorasjon. Jeg viste entusiastisk frem treklossen til største storebror i huset, og han lot seg også fasinere av den. Da jeg foreslo at vi skulle lage lysestake av den, kom han med en gang med sitt forslag. Og resultatet er etter hans oppskrift, noe vi er veldig fornøyd med. Helt unik, superenkel å lage og rett og slett en flott borddekorasjon (syntes vi da)!


Det eneste vi trengte å gjøre var nemlig å borre hull til lysene, og vips ferdig lysestake!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar