tirsdag 2. februar 2016

Favorittplassen

De aller fleste har en favorittplass i stuen. Min favorittplass er i gyngestolen foran peisen med skikkelig god fyr og masse varme. Min kjære er av den typen, som blir lettere irritabel når romtemperaturen ligger over et visst niva. Dermed sitter vi sjelden tett sammen i sofaen når det er kaldt ute. Da er jeg som en gammel kjerring, godt plantet i gyngestolen med beina på puffen, te i koppen, strikketøy i fanget og nyter flammene. Han derimot sitter i sofaen med t-skjorte, oppbrettet bukse og bare føtter.



Den fine strikkepuffen er "det lille ekstra" som gjør favorittplassen enda mer behagelig. Jeg har hatt lyst på en slik i lang tid, og i fjor høst fant jeg den på Bolig og Interiørmessen som var i Grieghallen. Kuldetid? Jeg er klar! Ha en fin vinterkveld!


3 kommentarer:

  1. Ser ut som et deilig sted å sitte! Lekker peis og flotte bilder du har tatt!

    Ha en fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  2. What a good blog you have here. Keep Your Work Up....

    SvarSlett