torsdag 29. september 2016

Detaljer

Det begynner å bli ganske lenge siden sist det var noe livstegn på bloggen. Men i dag har jeg funnet frem kameraet og knipset noen bilder av noe av det fineste vi har i huset, nemlig "ollakoppene". De brune koppene med hvite prikker har fått utstillingsplass på kjøkkenet og jeg blir ikke lei av å se på de. Koppene er arvet etter oldemoren til barna våre, derav navnet. Jeg er meget fornøyd med deres pyntefunksjon og kan ikke se for meg at jeg noen sinne blir lei av de. Fin farge, herlige prikker og til og med riller nederst på hver kopp. Jeg aner ikke hvor de kommer fra og jeg har aldri sett like, noe som gjør de enda flottere i mine øyne.





Siden sist jeg blogget har vi fått nytt gulv på kjøkkenet, slik at vi har likt gulv i alle sammenhengende rom i hovedetasjen. Jeg har også endelig funnet en kost som er både god OG estetisk. Kost blir flittig brukt og er en nødvendighet i vårt småbarnshjem, men i mitt hode har det skurret veldig med en knallrød middelsgod kost. Nå er det harmoni i mitt sinn med likt gulv, fin kost og ikke minst med ollakoppene på hyllen. Tenk om det ryddige kjøkkenet bare kunne holdt seg ryddig og...... Nei, det er vel bare å nyte øyeblikk med harmoni! Ha en fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar