søndag 29. april 2012

Gammelt nytt

I lang tid har jeg vært på utkikk etter et gammelt lintøyskap som jeg ønsket å modernisere. Gleden var derfor stor da vi fikk overta et gammelt skap som stod i en bod her i huset da vi var på visning.
Skapet hadde blitt brukt som verktøyskap.Det var både hakkete og borret hull i. Det var fullt av nettopp verktøy, malingsspann og andre ting som ikke hører hjemme i et sånt skap, etter min mening. Har dessverre ikke bilde av hvor gale det egentlig stod til, men slik så det ut etter det var pusset ned.



Siden skapet står på kjøkkenet og det er grå vegger der måtte det bli hvitt. Jeg elsker kontraster og er godt fornøyd med forvandlingen, selv om knottene i mitt hode skulle være beige med hvite prikker på. Er ikke alltid at det jeg ser for meg i hodet mitt faktisk finnes. Kanskje jeg en gang kommer over nettopp slike knotter. 


Ingeborg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar