fredag 18. januar 2013

Gleder

Siden sist innlegg har jeg rukket å bli et år eldre, og jammen har det vært en glede så langt. Dagen ble feiret med lunsj sammen med gode venninner og nærmeste familie på middags- og kakebesøk. En herlig feiring etter min mening!

  
Jeg har vært så heldig og fått mange flotte gaver av mine kjære. Blant annet fikk jeg kamerastativ og en ny linse (Canon 50 mm). Etter at jeg begynte å blogge har jeg fått større interesse av foto også, naturlig nok. MEN jeg er fortsatt på et utrolig-hobby-har-ikke-peilig-men-prøver-nå-nivå, og håper at litt bedre utstyr også kan hjelpe på.


Her er nemlig mine første bilder tatt på kveldstid, med kunstig lys, stativ og ny linse. Motivet er forresten søte tullipaner jeg fikk av en venninne. Tror jeg passer godt til min nye alder (30 år!!!) ettersom tullipaner faktisk var noe av det jeg håpet på å få. God helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar