mandag 25. november 2013

Gyngestol

Vi har fått oss en ny gyngestol i stuen. Stolen er en utgått modell fra Ikea. Jeg kom over en slik i nærområdet for en stund siden, på finn.no og tenkte at den var stilig. Etter noen dager tenkte jeg fortsatt på gyngestolen og fant ut at jeg skulle slå til. Men da var det borte vekk!



På andre siden av fjellet (les: østlandet) fant jeg den samme stolen til salgs en stund etter. En snill lillebror i Oslo og en alltid behjelpelig pappa som skulle fly Oslo- Bergen førte til at stolen endelig er på plass i stuen. Lav, behagelig, enkel og med akkurat nok gyngefunksjon. Jeg har fått meg en ny favorittplass i stuen! En vinter foran peisen i gyngestol... skulle tro jeg var pensjonist!  


3 kommentarer:

  1. Å den var utrolig fin!!! Gyngestol står høyt på ønskelista mi :) Denne så faktisk perfekt ut! Hva heter modellen? Tror jeg må ta en tur på finn jeg også :)
    Ha en finfin ny uke!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Den er helt topp! Modellen heter Lillberg og den kom i ulike varianter/fargekombinasjoner.. Trekket er vaskbart og ryggen kan reguleres til mer liggende stilling. Lykke til på finn-jakt :-)

    SvarSlett
  3. SÅ FLOTT
    BRA DU FIKK TAKI DENNE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett