fredag 29. november 2013

Juleverksted

I morgen er det duket for juleverksted her i heimen. Alle i nærmeste familie, både besteforeldre, barn og foreldre er invitert. Jeg syntes det er så kjekt å kunne samles og gjøre noe sammen, både for oss voksne og ikke minst barna. Vi skal ha juleverksted med forskjellige stasjoner, pepperkakebaking og så avslutter vi med julegrøt (evt. lørdagsgrøt).

 

Jeg har laget noen maler på noen ting vi kan lage i ulike vanskelighetsgrader. Forhåpentligvis noe for enhver alder. Jeg gleder meg til å se resultatene og de forskjellige kreative personlige vriene. Kanskje det hele ender opp med at barna spiser pepperkaker og de voksne lager juletrær og engler? Rart hvor mye koseligere det blir med sånne "juleforberedelser" med barn. Jeg gleder meg som et barn selv! God fredagskveld til deg!


2 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig med slikt juleverksted for hele familien!
    Vi skal ha juleverksted med barna i familien neste helg etter putti plutti pott forestilling :D

    KoS dere!!

    Ha en fin helg søte du,
    ★ Klemmer★

    SvarSlett
  2. Høres kjempekoselig ut!
    Ha det moro med juleforberedelsene :)
    klem fra Ingrid

    SvarSlett