søndag 11. mai 2014

Festlige tider

Det skjer mye rundt omkring i huset vårt nå. Selv om både jeg og mannen var enig om at vi skulle gjøre kjelleren helt ferdig før vi begynte på noe nytt, ble det selvfølgelig ikke sånn. Og med deilig vårsol kommer behovet for å flytte fokuset ut. Dermed har vinterhagen blitt delvis platet, malt og vi har fått nytt tak av piletre.




Vinterhagen er det ikke vi som har bygget, den var her da vi kjøpte huset. Jeg har aldri helt klart å like den, men piletre i taket gjorde underverker. Piletreet skjuler det gjennomsiktige plasttaket, og det er en utrolig forskjell å kunne se opp på det flotte piletreet i stedet for plasttaket. Nå må vi bare få nytt gulv og flikke litt mer, så tror jeg gjerne at det blir en stue jeg virkelig kan like. Når synlige forandringer skjer i hjemmet er det for meg festlige tider. Dermed er dette er mitt bidrag i NIB sin utfordring denne måneden.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar