torsdag 8. mai 2014

Kjøkkenbord

Tiden flyr! Og plutselig er lillebror blitt 9 måneder og behovet for et større kjøkkenbord har meldt seg (til min store glede). Kjøkkenbordet vi har hatt frem til nå stod i huset da vi overtok og jeg har både malt, beiset, pusset, hvitoljet og malt det igjen. Det var jo et helt greit bord, men litt smalt og ikke så praktisk når storebror og lillebror hadde alt innen rekkevidde på samme tid. Det nye fine bordet er fra Ikea. Det er litt bredere og har to ekstra plater. Utrolig greit å kunne sitte flere rundt bordet på kjøkkenet når vi har et par ekstra middagsgjester på hverdagsmiddag. Det er alltid fint å sitte ved vinduet på kjøkkenet og se ut.





I tillegg kan vi sette det inntil spisebordet i stuen og få et skikkelig langbord. Noe vi har behov for hver gang alle i familien samles. Når jeg tenker interiør, er det veldig viktig for meg at det er funksjonelt og praktisk. Og så er det et stort bonus at jeg kan glede meg over at bordet er både enkelt, lyst og NYTT. 
På denne tiden av året er det en stor glede at vi til en hver tid kan ha grønne blomstrende kvister og blomster fra hagen på bordet. Da er det lett å forandre på uttrykket i rommet, og jeg drister meg innimellom til litt mer farge i interiøret. I dag er det minitullipaner og korallfarget lys fremme, det er nemlig VÅR! Fortsatt god frigjøringsdag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar