mandag 20. oktober 2014

Stillestående

Det kan virke som om ting har stoppet helt opp i det siste. Ihvertfall her på bloggen. Saken er vel egentlig at det skjer mye i livet. I løpet av de siste ukene har magen min igjen begynt å vokse og vi gleder oss over at vi i april skal få enda en baby i hus igjen. Ikke det at lillebror i huset er så stor, han er jo fortsatt baby han egentlig. Men han har blitt så stor at han har flyttet inn på eget rom.


Jeg har tidligere nevnt at lillebror skulle overta storebror sitt rom, og at storebror skulle få nytt rom. Men vi har ikke kommet riktig der enda (det jobbes og jobbes).  Formen min så langt i dette svangerskapet har ikke vært noe å skryte av, og det har ført til økt press på mannen, som har hatt MER enn nok å henge fingrene i. Uansett, så sover lillebror mye bedre på et eget rom med sine ting i en del av rommet og storebror sine leker og ting stablet sammen på andre siden av rommet. Snart er vel begge gutterommene klar til å innredes og jeg gleder meg veldig. Kanskje energien er kommet tilbake til den tid? (Fingers crossed). Ha en fin ukestart alle sammen!


1 kommentar:

  1. Så koselig!!! :) Gratulerer så mye! :)
    Håper formen blir bedre.
    Ønsker deg en fin onsdag!
    klem

    SvarSlett