onsdag 16. september 2015

Betong

Den siste tiden har det vært mye fint vær og vi bruker mye tid ute. Vi har en stor og vill hage, som ikke er så lettstelt. Akkurat nå holder vi oss stort sett til utendørsprosjekter.Vi luker, leker, graver og klipper. Men det største prosjektet nå for tiden er støping av ny mur og gulv i vinterhagen. Og mens blandemaskinen går, kom jeg på at jeg ikke har vist bilder av kjøkkenet etter at de fine betonglampene kom opp. Og de er jo så kule!



Vi har valgt "frostede" lyspærer sammen med betongsokkelen. Jeg liker godt frostede lamper og syntes lyset blir veldig behagelig selv uten at vi trenger å dimme. Betong, grønt, hvitt og enkelt. Jeg liker meg så godt på kjøkkenet. Og kjøkkenet er jo et rom for trivsel! Om ikke så lenge blir det gjerne trivelig i vinterhagen også. Det er så kjekt når det skjer forandringer! Ønsker deg en fin kveld.



1 kommentar: