fredag 25. september 2015

Tre

Her i huset er vi gode på tacofredager. Hver fredag er det tacofest i stuen. Da spiser vi middagen litt senere enn vanlig og sitter i sofaen. Starten på helgen er deilig! Men salongbordet vårt har vært litt i minste laget ganske lenge. Noe som blir ekstra tydelig hver fredag. Jeg har letet etter nytt bord, men har ikke funnet noe jeg liker bedre enn det runde bordet vårt. Men her for noen dager siden kom jeg på at det gamle salongbordet til mine foreldre kunne være en grei erstatning. (De har kjøpt nytt, så jeg har ikke gjort de bordløs.) Fin størrelse og et fint enkelt trebord.




Nå som høsten er her, syntes jeg det ble en lun og fin forandring i stuen. Trebord, tepper, stearinlys og ekstra (midlertidig) veggbelysning (les:strikkebelysning). Lyng har til og med blitt plantet utenfor, så da er det HØST da! God helg til deg!


1 kommentar:

  1. Ja endelig helg
    og kos med fam
    alltid gøy med noe nytt
    serlig når det ikkje koster noe heller;)
    nyt helgen
    klem Eli:)

    SvarSlett