fredag 24. mars 2017

Vårforandringer

Mens jeg tenker at det snart er vår og planter vårblomster i krukker utenfor begynner det å snø. Noen dager er det mange flotte vårtegn ute, snøklokker, fuglekvitring og sol. Andre dager burde vi fyre i peisen og drikke varm sjokolade med marshmallows. Jeg velger å fokusere på våren og gleder meg til lysere tider. 


Ferskenfargede ranukler på kjøkkenbordet gir vårfølelsen et boost. Og denne våren gleder jeg meg veldig over. Kjøkkenet er det ganske snart to år siden vi renoverte, men den siste veggen ved spiseplassen har måttet vente. Nå skal endelig fornyelsen skje, sammen med renovering av stuen. Gulvet på kjøkken, stue og gang byttet vi i fjor på denne tiden. Det nåværende prosjektet er ganske omfattende, med vegger, vinduer og tak, sammen med utvendig renovering. 


Oppussing tar erfaringsmessig mye lengre tid enn vi først tenker. Men jeg har troen på denne våren! Kanskje vi denne gangen er i mål før sommeren er her.... ( og kan nyte sommeren utendørs OG innendørs). God optimistisk fredag alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar