torsdag 13. september 2012

Magneter

Jeg har fått meg nye kjøleskapmagneter. De er så praktiske og stilige, fra Granit. Jeg liker egentlig kanskje best et kjøleskap uten noe "dill", men av og til må man legge bort slike preferanser og heller glede seg over sprelske barnetegninger som fortjener litt utstilling... Da er disse magnetene geniale!



Akkurat nå har jeg hengt opp en meny-tavle på kjøleskapet (som får litt støtte av en ekstra magnet). Et besøk hos min svigerinne minnet meg på at ukemenyer er VELDIG greit! Vi får vel begynne i neste uke...  Har klippet ut noen huskelapper til handleturer og hengt de under med litt dymomerking, selvfølgelig!


 Vet ikke hvor lenge denne tavlen blir hengende...kanskje helt til småen kommer med neste kunstverk?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar