mandag 10. september 2012

Tallerkenhylle

Det er ingen tvil om at det var mange "skatter" i huset vårt da vi overtok. Jeg hadde selvfølgelig en ønskeliste over ting jeg ønsket å få tak i, men som jeg ikke fikk klarte å oppdrive. Ofte er det jo sånn når man har sett for seg noe i hodet, uten å engang vite om det finnes der ute.

 

I rundt et halvt år før vi flyttet inn "jaktet" jeg på 3 ting. 
Et enkelt gammelt lintøyskap med noen litt søte detaljer,
 en enkel tallerkenhylle og en skyveseng.
Det er jo klart at visningen på huset vårt var en meant-to-be-opplevelse da alle tre tingene var på plass her. 



Tallerkenhyllen var rød og matchet kjøkkenet slik det var da vi overtok, men alt ble hvitmalt og jeg er sååå glad i disse tre tingene. Det fine med hyller er at man kan bytte ut gjenstandene i den titt og ofte. Jeg festet to kroker på min tallerkenhylle som gir enda flere muligheter.


1 kommentar:

  1. Hei!!
    Så flott det ble!! Holder på å male en talerkenhylle selv i dag, men er litt usikker på om fagen ble som jeg hadde tenkt...
    Legger meg som følger, stikk gjerne innom meg hvis du vil:-)
    GOD HELG!
    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett