søndag 11. august 2013

Lilla

Jeg er ikke så god med farger. Det er ikke det at jeg ikke liker farger, men jeg holder meg ofte til jordfarger, svart, hvitt og grått. Men av og til sniker jeg inn litt lilla. Som feks. når jeg har plukket runde søte lilla markblomster og tatt inn i stuen.


Vasene som ser ut som gamle melkeflasker er fra Ikea. Jeg falt helt for de og angrer på at jeg ikke kjøpte flere (de var i tillegg veldig billig). Tenker de virkelig kan gjøre seg  på et dekket langbord. Jeg kjenner jeg klibler litt etter fornyelse for tiden, lengter etter farger og grønne friske planter. Heldigvis kan markblomster i melkeflaskevaser være nok for noen dager! Jeg må også få takke for alle hilsner og gratulasjoner med lillebror. Vi nyter det lille nurket alle tre!


1 kommentar:

  1. Veldig dekorativt :D

    Ønsker deg en fin ny uke!
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett